Tuesday 8 November 2011

Caution about this blog

Aku betul-betul tak sangka link blog ni akan ada di blog enovel-link.blogspot. Silap besar aku letak link ni dulu di chatbox kat situ. Sebenarnya, novel dalam blog ni bukan untuk bacaan umum sebab novel aku ni bukan tema cinta manusia-manusia yang biasa. Dalam kata lain, novel ni bertema yaoi/gay. Aku dah minta admin blog tu removekan link blog aku ni dan harap-haraplah dia akan buat secepat yang mungkin.

Novel dalam blog ni dikhaskan untuk peminat-peminat yaoi, para fujoshi dan sesiapa yang nak cuba baca sesuatu yang baru. Tak bermaksud nak buat sesuatu yang bertentang dengan adat, budaya dan agama, tapi sekadar something yang aku buat untuk diri aku dan para fujoshi lain saja. Sebenarnya, novel aku ni pun bukan bertema yaoi semata-mata... tapi ada jugak tema-tema lain.

So, minta maaf kepada mereka-mereka yang buka dan terbaca dan harap-harap korang taklah judge aku yang bukan-bukan bila terbaca cerita Mesej Rahsia Kami ni. Sebab semuanya berdasarkan komik dan imaginasi aku saja.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen korang sangat-sangat dihargai.