Thursday 3 May 2012

Bersawang dah

Dah bersawang rupanya blog aku ni. Sorry banyak-banyak kat mereka yang baca dan follow cerita kat sini. Dah lama tak berupdate. Memang aku nak update tapi asal nak mengarang je, mesti ada hal terjadi so mood aku pun dah hilang. Takpelah sebab aku tahu blog aku ni tak ramai pembaca pun memandangkan novel yang aku karang ni bukan pasal couple straight. Hehehee.. I am a fujoshi after all and the person that I fall in love with now too is a girl (sekarang baru aku sedar betapa tak normalnya aku). 

Takpelah. Aku tak ada niat nak menukar sexual orientation aku walau banyak mana pun aku sayangkan kawan baik aku ni. Berdosa besar tu. Tak lama lagi, mesti aku akan suka lelaki balik. Kenalah aku bersabar dan berdoa banyak-banyak.

Tiba-tiba aku teringin pula nak karang cerpen shoujo ai (bukan yuri yee) lepas baca cerpen ala-ala shoujo ai yang dikarang sorang kawan aku ni di blog dia tajuk Untukmu Kawanku (klik kalau nak baca). 


Mungkin juga aku patut buat cerita pasal aku sendiri dengan kawan baik aku tu. Hahaa... tapi macamlah ada yang berminat, kan?



3 comments:

  1. walaupun bukan citer couple straight i tetap suka...
    cepat2 la sambung novel 2

    ReplyDelete
  2. ^ agree with her. please continue it vicchi >.<

    ReplyDelete
  3. Tak sangka yg aku still ingt lagi blog ni, kadang2 aku asyik terfikir aje pasal victorique. Asyik tertanya pasal khabar, baik ke sekarang? Apa dah jadi? Kenapa senyap aje blog ni? Atau sebenarnya dah pindah blog lain? Hurmm.. I kinda worry about you.. 😕

    ReplyDelete

Komen-komen korang sangat-sangat dihargai.